«گل یا پوچ» مهران مدیری از ۷ مرداد در شبکه نمایش خانگی از رمان «ده‌ تن»، برگزیده جایزه داستان ملی، در مشهد رونمایی شد ادبیات حماسی نیازمند نقد و بازنگری جدی است رضا عطاران با «قیف» در راه سینما‌های کشور پخش مستند «حیات وحش اروپا» از فردا (یک مرداد ۱۴۰۳) مجوز اکران «قلب رقه» و «روزی روزگاری آبادان» صادر شد داوران جشنواره لوکارنو را بشناسید «پول و پارتی» اکران می‌شود پانته‌آ بهرام ممنوع الفعالیت و ممنوع التدریس شد؟ حکایت سلطان واقعی جنگل و ... آخرین وضعیت «سعید راد» به روایت دخترش گزینه‌های کمیته فرهنگ برای وزارت فرهنگ دولت چهاردهم + اسامی بررسی ۶ فیلم تازه که به اکران می‌رسند | از «مصائب شیرین» تا «پول پارتی» اعجاز ایجاز (بخش چهارم) ادبیات الکترونیک و دو ساحت متنی ادبیات فارسی؛ لذت هنری یا ضرورت تحصیلی؟ شب‌های نورانی شهر کتاب مشهد | «صدرخوانی» به‌مناسبت عزاداری سید و سالار شهیدان آزادشدن ۱۱۰ زندانی با کمک «محسن چاوشی» وقتی فکر می‌کنیم، کجا هستیم؟ | درباره کتاب «نزدیکِ ایده» اثر زیمونه یونگ و یانا مارلنه مادر
سرخط خبرها

زمان برگزاری رویداد «بزرگترین عید» در مشهد اعلام شد | ۶ جُنگ با حضور هنرمندانی از کشور‌های اسلامی

  • کد خبر: ۱۷۲۲۳۵
  • ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
زمان برگزاری رویداد «بزرگترین عید» در مشهد اعلام شد | ۶ جُنگ با حضور هنرمندانی از کشور‌های اسلامی
معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: رویداد «بزرگترین عید» همزمان با دهه ولایت، از ۱۳ لغایت ۱۸ تیرماه در خیابان رسالت ۸۱ مشهد برگزار می‌‎شود.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف اسماعیل‌زاده در گفتگویی با بیان اینکه سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری سعی کرده در ایام دهه ولایت، توجه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر داشته باشد، اظهارکرد: برهمین اساس، اولین رویداد بین‌المللی «بزرگترین عید» در بلوار رسالت، رسالت ۸۱ برگزار و برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این رویداد، ۶ جُنگ با حضور هنرمندانی از کشور‌های اسلامی و همچنین کشور عزیزمان پیش‌بینی شده، گفت: علاوه بر این، جشنواره غذا نیز یکی از برنامه‌های جنبی این رویداد است.

اسماعیل‌زاده توجه به ظرفیت‌های بومی و محلی، تقدیر از خانواده معظم شهدا، تکریم سادات و سنت زیبای دیدار با سادات را از جمله ویژه‌برنامه‌های محوری رویداد «بزرگترین عید» دانست.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بیان اینکه با برگزاری رویداد «بزرگترین عید» سعی داریم فضای بانشاط و شادی را در ایام مقارن با عید سعید غدیر رقم بزنیم، افزود: با تعریف پیوست‌های جشنواره‌ای و شادمانی و برنامه‌های نورافشانی سعی داریم فضای مفرحی را برای عموم شهروندان، به ویژه مناطق حاشیه شهر رقم بزنیم.

اسماعیل‌زاده تصریح کرد: تفاوتی بین مناطق کم‌برخوردار و برخوردار شهر قائل نیستیم و با تعریف رویدادهایی، چون «ماه امت» و «بزرگترین عید» سعی داریم اعتماد به نفس و خودباوری را در ساکنان حاشیه شهر تقویت کنیم و فضا را به سمت ارتقاء تعلق خاطر شهروندان نسبت به شهر سوق دهیم

وی با بیان اینکه رویداد «بزرگترین عید» از ۱۳ تیرماه لغایت ۱۸ تیرماه برگزار می‌شود، گفت: سعی سازمان فرهنگی بر این بوده تا فضای بانشاط و شاد عید غدیر را پس از عید نیز همچنان استمرار ببخشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->